A0:  GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

مایکروسافت : عنوانی در حد رقابت با Ryse و Forza 5 وجود ندارد !

نویسنده : SIAVASH | شنبه 16 شهريور 1398 | 8:14

مایکروسافت : عنوانی در حد رقابت با Ryse و Forza 5 وجود ندارد !

مدیر برنامه ریزی محصولات شرکت مایکروسافت یعنی آقای Albert Penello طی صحبت هایی که با Rev3 Games داشت، در مورد PS4 و Xbox One صحبت هایی کرده است که در پایین به صورت کامل خواهید خواند و همینطور اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ بازیی از سایر پلتفرم ها توانایی رقابت با Forza Motorsport 5 و Ryse: Son of Rome را ندارد !

در مصاحبه های پیش از این، یک بار سخت افزار ها را مقایسه کردم که بعد ها بسیاری گفتند بی معنی بوده و من را سرزنش کردند. ولی به اعتقاد من نباید در مورد سخت افزار سونی حدس زد یا چیزی گفت زیرا ما مهندس سخت افزاری سونی نیستیم، سونی در حال تلاش است تا سخت افزاری قویی را بسازد و آنرا به بهترین سخت افزار تبدیل کند، ما هم در تلاش هستیم تا همین کار را انجام دهیم و بهترین سخت افزار را بسازیم. از نظر من تفاوت چندانی میان این دو کنسول از نظر قدرت سخت افزاری وجود نخواهد داشت. من یکی از بزرگترین طرفداران ماشین هستم ، چگونه یک پورشه با ۳۰۰ یا ۴۰۰ اسب بخار می تواند سریعتر از یک کوروت که ۷۰۰ اسب بخار دارد حرکت کند؟ آیا قدرت این دو در یک حد هستند؟ چیز های زیادی در قوی و بهتر بودن یک سیستم دخیل هستند، پس دلیل نمی شود بگوییم چون در ظاهر سخت افزار سونی قوی تر است در عمل هم قوی تر از ما عمل خواهد کرد، مثل همین قدرت RAM دو کنسول. باید در عمل قدرت RAM هارا دید و مقایسه کرد نه به طور ظاهری. به بازی ها نگاه کنید، من که تفاوتی نمی بینم، البته می دانم که همیشه افرادی وجود دارند که دوست دارند کنسول هارا از نظر قدرت روی کاغذ (یعنی قدرت ظاهری) مورد بررسی قرار دهند و برنده یا بازنده را معلوم کنند، اما به نظرم تجربه بهتر عمل خواهد کرد، پس بازی کنید، تجربه کنید و بعد در مورد قوی یا ضعیف بودن کنسول ما نظر دهید. به بازی هایی مانند FORZA یا Ryse نگاه کنید، من به شخصه رقیبی برای این دو عنوان در پلتفرم های دیگر نمی بینم.

هر دو عنوان یعنی Ryse: Son of Rome و Forza Motorsport 5 در هنگام لانچ کنسول Xbox One یعنی ۲۲ نوامبر (۱ آذر)  در دسترس خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








cache01last1395212672